Sunday 15 June 2014

Serik

Assalamualaikum w.b.t



"When someone becomes so sweet to you, don't expect that they will be like that like all the time. Because even the sweetest chocolate also got babi expired."

Senang betul jatuh cinta
Senang betul main suka-suka
Senang betul cop sana sini

Tapi

Susah betul nak lupa semua
Susah betul nak buang semua rasa
Susah betul nak pujuk hati sendiri

*tarik nafas
*hembus

Cerita semalam
Jadi itu semalam

Cerita hari ini
Aku takkan ulang lagi

Cerita akan datang
Aku akan terus cari peluang



Tapi sebelum untuk semua rasa celaka, izinkan aku ambil sedikit masa, dan hela nafas untuk susun balik semua rasa, yang dah berkecamuk tak tau tempat letak asalnya. Sikit je pun jadilah.

Dan sekurang-kurangnya, aku tak pengecut macam kau, untuk luah apa yang aku rasa tanpa perlu selindung apa-apa.

No comments:

Post a Comment